در حال بارگذاری ...

تاکید بر هماهنگی میان دستگاه های خدمات رسان در خصوص نحوه اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با تاکید بر هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان در خصوص نحوه اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت : تاکید ما بر این است که در اجرای خدمات رسانی از تکنولوژی های نوین و روش های پیشرفته ساخت استفاده شود .

به منظور هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان در اجرای پروژه های زیرساخت طرح نهضت ملی مسکن، جلسه ای با حضور دستگاه های خدمات رسان استان و هلدینگ آب و نیروی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در محل دفتر معاونت مسکن و ساختمان استان قزوین برگزار شد .

علی فرد در خصوص نحوه اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان با تاکید بر داشتن نگاه نو به پروژه های مذکور گفت : تاکید ما بر این است که در اجرای پروژه های خدمات رسانی از تکنولوژی های نوین و روش های پیشرفته ساخت استفاده شود .

در این جلسه محسن یزدی فر مسئول اجرایی طرح جهش تولید مسکن نیز گزارشی از جزییات و آخرین وضعیت پروژه های مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح استان و سایت های آماده سازی شده ارائه کرد .

 




مطالب مرتبط

پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

|

این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

|

نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

|

موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود .

|

مسکن کوچک مقیاس سیاست وزارت راه و شهرسازی نیست و این وزارتخانه در دولت سیزدهم در تلاش است تا مسکن در شأن مردم را برای آنها فراهم کند . همچنین مطابق مواد ۲، ۳۳ و ۴۳ قانون اساسی ، تامین مسکن متناسب با نیاز از جمله سیاست های دولت است و نگاه ما به مسکن ، خوابگاه نیست . بلکه نگاه ما به ...

|

نظرات کاربران