در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۱۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بازآفرینی به شهروندان تا پایان پاییز سال جاری

    این رقم معادل ۴۵۰۰ واحد جهت نوسازی در بافت های ۲۲ گانه شهر تهران است که پرونده طرح های مربوطه تک به تک بررسی شده و تسهیلات در نظر گرفته شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت خواه از پرداخت یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ (نوسازی بافت فرسوده و بازآفرینی محلات هدف) توسط بانک مسکن به شهروندان خبر داد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در راستای عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ طی ۵ مرحله مصوبه و بررسی ۶۳۱ طرح پرونده ساخت بنا در بافت های ناکارآمد شهری تهران مبلغ ۱۳۵۰ میلیارد تومان در شرف پرداخت است .

    وی گفت : این رقم معادل ۴۵۰۰ واحد جهت نوسازی در بافت های ۲۲ گانه شهر تهران است که پرونده طرح های مربوطه تک به تک بررسی شده و تسهیلات در نظر گرفته شده است . تاکنون از این میزان ۵۸۹ میلیارد تومان نیز پرداخت انجام شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد : از ۳۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص کل کشور ، تهران موفق به ۱۳۵ میلیارد (جذب ۴۰ درصد) شده است .




    مطالب مرتبط

    ۱۷.۵ درصد از جمعیت کل کشور ساکن استان تهران اند که از این تعداد ۳۶ درصد جمعیت استان تهران ساکن در سکونتگاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد زندگی می‌کنند، هدف‌گذاری اداره کل در سال ۱۴۰۳ رشد ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این بافت‌ها نسبت به سال ۱۴۰۲ است که در شهر تهران با مصوبات ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    متاسفانه در شش ماهه اول امسال بسیاری از افراد ناآگاه به دام زمین خواران افتاده اند و بدون آگاهی نسبت به احداث آلونک ، بنا ، دیوار کشی و فنس کشی در اراضی ملی اقدام کرده اند و متحمل خسارات زیادی شده اند .

    |

    نظرات کاربران