در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی اقشار ویژه در سطح استان اصفهان

    معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان واگذاری اراضی به اقشار ویژه و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و تامین اراضی در جهت ساخت مسکن در راستای سیاست‌های دولت را در سطح استان پهناور اصفهان در کنار سایر اقدامات و وظایف، پیگیری و به انجام می‌رساند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی اقشار ویژه در سطح استان تامین شده است .

    علیرضا قاری قرآن در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای تامین مسکن اقشار ویژه (خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران) استان توضیح داد : امسال تا کنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی ویژه این اشخاص در سطح استان اصفهان تامین شده است .  

    وی ادامه داد : معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان واگذاری اراضی به اقشار ویژه و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی و تامین اراضی در جهت ساخت مسکن در راستای سیاست‌های دولت را در سطح استان پهناور اصفهان در کنار سایر اقدامات و وظایف، پیگیری و به انجام می‌رساند .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود : در این راستا از ابتدای سال جاری تا کنون جمعاً بیش از ۹۰۰ مورد اراضی با کاربری‌های مسکونی واگذار شده است . در استان اصفهان واگذاری ۳۹ هکتار اراضی غیرمسکونی شامل اداری، تجهیزات شهری ، خدماتی ، درمانی و بهداشتی ، صنعتی و مذهبی انجام پذیرفته است .

    قاری قرآن خاطرنشان کرد : در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ، اراضی مورد نیاز برای ساخت بیش از ۹۱ هزار واحد تامین شده و به همین منظور در سطح استان تا کنون ۴۷۱ هکتار اراضی الحاق به محدوده شده است .




    مطالب مرتبط

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان ، زمین به مساحت بیش از ۹۹۰ هکتار به محدوده ۴۳ شهر الحاق شده است . ۳۲۶.۵ هکتار زمین در حال الحاق به محدوده شهری ۱۴ شهر استان اصفهان است .

    |

    در حال حاضر برای بیش از ۴۸ هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام و تا کنون افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان به پروژه ها تخصیص یافتند . در طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در استان اصفهان حدود ۴۰ درصد ...

    |

    از این متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، بالغ بر ۱۲۹ هزار نفر تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) و از این تعداد هم ، برای بیش از ۴۹ هزار متقاضی افتتاح حساب شده است .

    |

    با پیگیری های بعمل آمده پروانه ساختمانی بیش از ۲۹ هزار واحد مسکونی اخذ شده و با تلاش های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تا کنون فونداسیون افزون بر ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان یافته ، اسکلت و سقف بیش از هشت هزار واحد اتمام وسفت کاری ...

    |

    نظرات کاربران