در حال بارگذاری ...
  • الحاق ۱۵ هکتار از اراضی دولتی به شهر بشرویه خراسان جنوبی

    الحاق ۱۵ هکتار از اراضی دولتی به شهر بشرویه جهت تامین اراضی موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن و افزایش مساحت قطعات مسکونی به ۲۰۰ متر مربع بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کارگروه زیربنایی خراسان جنوبی ۷ دستورکار از شهرهای بیرجند ، درمیان ، طبس و بشرویه بررسی که از مهمترین آن می‌توان به الحاق ۱۵ هکتار از اراضی دولتی به شهر بشرویه اشاره کرد .

    جلسه کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان خراسان جنوبی به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضورداعی مدیر کل راه و شهرسازی استان (دبیر کارگروه) و سایر اعضاء در محل استانداری برگزار شد .

    در این جلسه ۷ دستور کار از شهرهای بیرجند ، درمیان ، طبس و بشرویه مورد بررسی قرار گرفت . همچنین ۴ طرح مطرح شده در جلسه مورد تأیید قرار گرفت و مقرر شد سایر موضوعات جهت بررسی بیشتر در جلسات آتی کارگروه زیربنایی ، توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست مورد بررسی قرار گیرد .

    از اهم مصوبات این جلسه ، الحاق ۱۵ هکتار از اراضی دولتی به شهر بشرویه جهت تامین اراضی موردنیاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن و افزایش مساحت قطعات مسکونی به ۲۰۰ متر مربع بود .




    مطالب مرتبط

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

    |

    نظرات کاربران