در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۲۴ هزار نفر حائز شرایط ۴ گانه طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی شدند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واجد شرایط بودن بالغ بر ۲۴ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن وافتتاح حساب بیش از ۱۸ هزار نفر در استان خبر داد .

    دهمین جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی درسال جاری صبح امروز به ریاست عباس زاده معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری و با حضور داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی(دبیر شورا) و دیگر اعضاء در محل استانداری برگزار و ۹ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت .

    مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دراین جلسه با ارائه گزارشی ازآخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت : بالغ بر ۲۴ هزار نفر حائز شرایط ۴ گانه طرح نهضت ملی مسکن هستند که تاکنون بیش از ۱۸ هزار نفر در بانک افتتاح حساب کرده و در مجموع بیش از ۲۰ هزار واحد وارد مراحل مختلف اجرایی شده اند .

    مهمترین دستورکارهای مطرح شده در این جلسه :

    ۱- ارائه آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهری و روستایی در خراسان جنوبی

    ۲- گزارش عملکرد بانک های استان در پرداخت تسهیلات مربوط به مسکن

    ۳- گزارش دستگاه های خدمات رسان در خصوص سایت ۷۹ هکتاری شهر طبس

    ۴- نحوه امتیاز بندی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر بیرجند

    ۵- تعیین تکلیف تامین پارکینگ واحدهای شرکت ورکات

    ۶- تعیین تکلیف فروش اقساطی واحدهای ۵۰ هکتاری شهر طبس

    ۷- تعیین تکلیف سهم آورده مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)

    ۸- پرداخت تنخواه و پیش پرداخت به بنیاد مسکن و شهرداری های طرف قرارداد در آماده سازی های سایت های نهضت ملی مسکن




    مطالب مرتبط

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

    |

    بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران