در حال بارگذاری ...
  • رفع مشکل معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان گلپایگان با اختصاص ۹۰ تن قیر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : ۹۰ تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان گلپایگان اختصاص داده شد .

    غلامرضا امینی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار داشت : بمنظور توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم این مناطق و رسیدن به استانداردهای مطلوب در شهرستان گلپایگان با پیگیری‌های بعمل آمده ۹۰ تن قیر رایگان به این امر اختصاص داده شد .  

    وی افزود: از این میزان قیر، ۳۸ تن برای آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهر گوگد و ۵۲ تن برای گلشهر بوده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان در خصوص آخرین وضعیت اجرایی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان داشت : مطابق با ثبت نام‌های بعمل آمده بیش از شش هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی بهره مندی از مزایای این طرح در شهرستان گلپایگان بودند که استعلام‌های لازم برای این افراد انجام شده است .  

    وی افزود: طی شش ماهه ابتدای سالجاری با انجام واگذاری گروهی، برای تعداد ۱۰۱ نفر از متقاضیان حائز شرایط ، تخصیص پروژه صورت پذیرفت و بمنظور تسریع در عملیات ساخت و ساز پروژه‌های جهش تولید مسکن، طرح آماده سازی اراضی ۶۷ هکتاری فاز دو مسکن مهر توسط مشاور تهیه و در مرحله بررسی جهت ارائه در کمیسیون ماده پنج قرار گرفت .  

    امینی اذعان داشت: در راستای تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، در نیمه نخست سالجاری ۱۲۰ قطعه زمین برای ساخت ۳۶۰ واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و ۵۰ قطعه دیگر نیز برای ساخت ۱۵۰ واحد در حال سیر مراحل تحویل است .  

    وی گفت : علاوه بر این موارد ، پیشنهاد الحاق ۲۸۲ هکتار اراضی به محدوده شهری ، طرح تفکیکی ۲۴۶ هکتار از اراضی داخل محدوده شهر گلپایگان ، طرح تفکیکی ۹ هزار مترمربع در شهر گوگد و نیز الحاق ۳.۲ هکتار اراضی به محدوده شهر گوگد در کمیسیون ماده پنج در حال پیگیری است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان عنوان کرد : ۱.۳ هکتار از اراضی گلشهر نیز به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است .  

     




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران