در حال بارگذاری ...
  • طرح هادی باید در همه روستاها اجرا شود

    کارهای خوبی در حوزه بنیاد مسکن انجام شده که باید ادامه پیدا کرده تا شاهد توسعه استان سیستان و بلوچستان باشیم . باید مردم را در کارهای مختلف مشارکت داد چراکه هر جا مردم ورود کردند موفق بوده‌ایم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سیستان و بلوچستان گفت : کارهای خوبی در حوزه بنیاد مسکن استان انجام شده که باید ادامه پیدا کرده تا شاهد توسعه استان باشیم .

    محمد کرمی در دیدار با مدیر کل و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : طرح هادی باید به سرعت در روستاهایی که این طرح را ندارند اجرا شود و هیچ روستایی بدون طرح هادی در سطح استان نداشته باشیم . خوشبختانه مجموعه جوانی در حوزه بنیاد مسکن استان مشغول هستند که با توجه به این ظرفیت باید چند برابر کار انجام شود .

    کرمی اذعان کرد : کارهای خوبی در حوزه بنیاد مسکن انجام شده که باید ادامه پیدا کرده تا شاهد توسعه استان سیستان و بلوچستان باشیم . باید مردم را در کارهای مختلف مشارکت داد چراکه هر جا مردم ورود کردند موفق بوده‌ایم .

    کرمی با بیان اینکه گروه های جهادی باید سازمان داده شوند تا بتوانیم از ظرفیت آنها به نحو مطلوب استفاده کنیم ، گفت : کنترل و نظارت در اجرای پروژه ها اهمیت دارد بنابراین با دقت باید کنترل و نظارت انجام شود . در کف میدان روند اجرای پروژه ها کنترل می‌شود بنابراین از روزمرگی دوری کنید چرا که روزمرگی موجب شکست می‌شود .

    وی تأکید کرد : هم‌افزایی می‌تواند موجب رشد و پیشرفت شود لذا از توان همه استفاده کرده و افراد را به چالش بکشید و کار را چند برابرم کنید .

    استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما همه باهم برادریم افزود : باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و مشکلات استان را برطرف کنیم .

    گفتنی است به برکت تلاش‌های صورت گرفته در بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان  ۱۰۰ درصد روستاهای استان دارای طرح هادی و نقشه راه هستند و از سال جاری سالیانه ۱۰ درصد از روستاهای استان به تناسب افزایش جمعیت و تغییر نیازهای توسعه ، مشمول بازنگری طرح هادی هستند به نحوی که ۳۴۰ طرح هادی روستایی در بنیاد مسکن استان از ابتدای امسال مورد بازنگری قرارگرفته اند.




    مطالب مرتبط

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    نظرات کاربران