در حال بارگذاری ...
  • طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت در استان خوزستان است

    در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید . با تکیه مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل های نوین مدیریتی روی بیاوریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار خوزستان گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی دولت در استان است .

    علی اکبر حسینی محراب در نشست مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی ، گفت : اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان و تکمیل مسکن مهر از اولویت های کاری دولت در استان است . در کوتاه مدت چهره شهرها و جاده ها باید تغییر کند ، جاده های ما باید توسعه پیدا کنند و مردم باید این تغییر را احساس کنند . عملکرد شما مستقیم با رضایتمندی مردم سر کار دارد هرچه بهتر کار کنید موجبات رضایتمندی مردم را فراهم می کنید ، کسب رضایتمندی مردم رضایتمندی خدا را در پی دارد .

    استاندار خوزستان با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران توانمند اظهار داشت : در انجام پروژه ها کیفیت کار را مدنظر قرار دهید و از پیمانکاران توانمند استفاده کنید تا باعث افزایش رضایتمندی مردم شوید .

    حسینی محراب خطاب به مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت : در کارهایتان از توان و ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنید و از تکنولوژی های نوین در اجرای پروژه ها بهره بگیرید . با تکیه مدل مدیریت سنتی تحول ایجاد نمی‌شود باید تغییر رویه دهیم و مدل های نوین مدیریتی روی بیاوریم .

    استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید از توان و ظرفیت جوانان و نخبه‌ها در راس کار ها استفاده شود گفت : از توان و ظرفیت های نیروهای نخبه و جوان بهره بگیرید و شایسته سالاری را مدنظر قرار دهید . در بخش شهرسازی و معماری رویکردمان باید توجه به معماری اسلامی باشد .

    حسینی محراب با اشاره به لزوم توجه به روستا ها تصریح کرد : مسایل و مشکلات روستاها را خارج از نوبت پیگیری و رسیگی کنید، رفع مشکلات روستاها بسیار مهم است .

    وی ادامه داد : خدمت رسانی در حوزه فرودگاهی بسیار حائز اهمیت است و این در راستای تکریم شهروندان است . برای رونق شهرهای جدید هم باید جاذبه ایجاد کنیم تا بتوانیم در این شهرها رونق ایجاد کنیم .




    مطالب مرتبط

    ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد . یکی از مهمترین اولویت های کشور و استان مقوله مسکن است که با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مسکن مردم تلاش خواهیم کرد .

    |

    در کنار طرح نهضت ملی مسکن خمینی شهر ، در زمینی به مساحت چهارهزار و ۵۰۰ مترمربع ، پروژه تأمین زمین برای هزار و ۳۲۰ خانواده دارای دو عضو معلول پیش‌بینی شده است .

    |

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق شهری و روستایی استان (به جز چابهار و زاهدان که توسط تعاونی‌ها واحدها ساخته می‌شود) می‌توانند بعد از اجرای طرح‌های آماده سازی پروانه ساختمانی اراضی واگذار شده را اخذ و ساخت واحد مسکونی خود را آغاز کنند .

    |

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    نظرات کاربران