در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی فعال در صنعت ساختمان برای مدل سازی طرح نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در جریان بازدید از شرکت فعال بخش خصوصی در صنعت ساختمان گفت : در مدل های پیشنهادی اجرای طرح نهضت ملی مشارکت و استفاده از ایده های بخش خصوصی بسیار راهگشا است .

    رضا خالقی به توان بالقوه ی این بخش در تسریع و پیشبرد تولید مسکن در استان البرز و کشور اشاره کرد .

    وی با استقبال از پیشنهاد استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی در اجرای سریع مسکن به دلیل دارا بودن مزایایی همچون سرعت اجرا ، استحکام خوب بنا در مواجهه با زلزله ، کاهش هزینه و مساحت قابل تغییر این سازه ها بر تمایل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بهره گیری از این ظرفیت بخش های فعال و صنعتی سازی ساختمان تاکید کرد .

    گفتنی است این پالت های پیش ساخته قابلیت اجرا تا ۳ طبقه را داشته و این کارخانه ی تولیدی در استان البرز توان اجرای ساختمان های با سرعت نصب سه روزه با استفاده از اتصالات پیچ و مهره پس از آماده سازی و بتن مِگر اراضی مورد نظر را داراست .




    مطالب مرتبط

    واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران