در حال بارگذاری ...

افزایش تعرفه خدمات مهندسی با در نظر گرفتن ملاحظات مردمی انجام می‌شود

در خصوص مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در موضوع افزایش تعرفه تاکید ما این است که باید ملاحظات مردم نیز در این خصوص لحاظ شود . انباشتی از مسائل وجود دارد که به ترتیب اولویت در تفاهم با سازمان نظام مهندسی ساختمان حل خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان با اعلام اینکه تعیین تعرفه خدمات مهندسی با رعایت ملاحظات مردمی و همچنین برآورد انتظارات مهندسان انجام می‌شود بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در فضای همدلی و در همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد .

هادی عباسی در نشستی مشترک که با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان تشکیل شد ، گفت : یکی از اولویت‌های معاونت مسکن و ساختمان ، استقرار کامل ساختار نظام مهندسی ساختمان بود که در این خصوص به شکل ویژه پیگیری‌ها از طریق وزیر راه و شهرسازی انجام شد .

معاون مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه طرح نهضت ملی مسکن با فضای همدلی امکانیذیر است ، توضیح داد : در خصوص مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در موضوع افزایش تعرفه تاکید ما این است که باید ملاحظات مردم نیز در این خصوص لحاظ شود . انباشتی از مسائل وجود دارد که به ترتیب اولویت در تفاهم با سازمان نظام مهندسی ساختمان حل خواهد شد .

گفتنی است ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان‌ نظام مهندسی ساختمان کشور ، اولویت این وزارتخانه را رشد تولید مسکن مطابق با نیاز و قانون مصوب عنوان کرد و از تشکیل کمیته ۵ نفره برای پیگیری مطالبات سازمان‌های نظام مهندسی خبر داد .




مطالب مرتبط

پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

|

این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

|

نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

|

موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود .

|

مسکن کوچک مقیاس سیاست وزارت راه و شهرسازی نیست و این وزارتخانه در دولت سیزدهم در تلاش است تا مسکن در شأن مردم را برای آنها فراهم کند . همچنین مطابق مواد ۲، ۳۳ و ۴۳ قانون اساسی ، تامین مسکن متناسب با نیاز از جمله سیاست های دولت است و نگاه ما به مسکن ، خوابگاه نیست . بلکه نگاه ما به ...

|

نظرات کاربران