در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۲۵ هزار متقاضی مجرد در طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان

    تا کنون ۲۵ هزار و ۴۷ متقاضی مجرد زن و مرد گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که بیشترین آن ها در شهر گرگان قرار دارند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از ثبت نام ۲۵ هزار و ۴۷ متقاضی مجرد استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : با توجه به رویکرد دولت سیزدهم بر حمایت از قشر جوان ، وزارت راه و شهرسازی شرایط ثبت نام افراد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن ایجاد کرده است .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : تامین مسکن برای جوانان و قشر مجرد جامعه یکی از اولویت ها و دغدغه های اصلی دولت مردمی سیزدهم است که در طرح نهضت ملی مسکن به این امر توجه ویژه ای شد . به دستور رئیس جمهور محترم و به تبع خط مشی تعریف شده از سوی وزارت متبوع ، در ثبت نام سراسری طرح نهضت ملی ، متقاضیان مجرد بالای ۲۳ سال هم در کنار دیگر اقشار جامعه در مسیر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام شدند .

    ملک همچنین تصریح کرد : تا کنون ۲۵ هزار و ۴۷ متقاضی مجرد زن و مرد گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده که بیشترین آن ها در شهر گرگان قرار دارند .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه گفت : همچنین وزارت راه و شهرسازی بمنظور حمایت از قانون جوانی جمعیت شرایط ویژه ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته است . در استان گلستان تا کنون هزار و ۳۱۸ متقاضی دارای سه فرزند به بالا ثبت نام کرده که ۱۸ پروژه در چهار شهر استان به متقاضیان قانون مذکور تخصیص یافته است .

    ملک در انتها یادآور شد : گفتنی است مجموع متقاضیان گلستانی ثبت نام کرده در طرح نهضت ملی مسکن  در نیمه اول بهمن ماه، ۹۳ هزار و ۴۳۱ نفر می باشد که از این تعداد ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر حائز شرایط ( سه استعلام سبز) هستند .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر پروژه ۹۶ واحدی بهارستان یکی از پروژه‌های فعال شهرستان گنبد است . این پروژه با پیشرفت بیش از ۹۶ درصد در حال اجراست و در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید .

    |

    لازم به ذکر است که ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن ، به‌صورت غیر حضوری انجام‌ می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری ، به هیچ‌یک از مراکز مربوطه نیست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ...

    |

    گفتنی است که پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کل استان گلستان ، در مسیر اجرا قرار دارند و تسریع در ساخت و سازها به آورده متقاضیان و تأمین تسهیلات توسط بانک‌ها بستگی دارد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن در گالیکش در ۳۰ قطعه و ۱۲۰ واحد مسکونی به صورت گروه ساخت احداث می‌شود .

    |

    نظرات کاربران