در حال بارگذاری ...
  • خانواده های دارای فرزند ۳ قلو متولد یک سال اخیر زمین دریافت می کنند

    تصمیم داریم در زنجان طرحی با عنوان «+۱» را اجرا کنیم و هر خانواده هر تعداد فرزند دارد یکی با آن اضافه کند . مسئله جوانی جمعیت از لحاظ فرهنگی باید برای مردم شکافته شود و به مردم روشن سازی و گفته شود و مسئولیت بر دوش تک تک خانواده ها بیفتد و از طرفی دولت نیز متعهد شده به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بالاتر امتیاز مسکن دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ استاندار زنجان گفت : سه قلوهای متولد یک سال اخیر و خانواده‌های دارای فرزند سوم به بالا زمین دریافت می‌کنند .

    محسن افشارچی در آئین واگذاری واحد مسکونی به خانواده های دارای فرزند چهار قلو در استان زنجان ، گفت : در موضوعاتی که تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها وابسته به ما است با سرعت پیش می‌رویم و در جایی که وابسته به آیین‌نامه‌ها است ، کار زمان بر است .

    وی با اشاره به تأمین مسکن برای چهار قلوها ، بیان داشت : در حال حاضر سه واحد برای خانواده‌های دارای فرزند چهار قلو تأمین شده و کلید آن واگذار می‌شود و در اسرع وقت یک واحد دیگر نیز در اختیار خانواده مذکور قرار می‌گیرد .

    استاندار زنجان گفت : قرار است برای سه قلوهایی که در یک سال اخیر متولد شدند نیز زمین تأمین و تعدادی از این خانواده‌ها در شهر زنجان و تعدادی نیز در سایر شهرستان‌ها هستند و در اسرع وقت این کار صورت می‌گیرد . آمار خانواده‌های دارای فرزند سوم به بالا نیز ثبت می‌شود و در صورت تعیین تکلیف زمین اختصاص یافته به این امر و آماده‌سازی آن در اختیار این خانواده‌ها قرار خواهد گرفت .

    وی اقدامات برای جلوگیری از سقط جنین را مهم خواند و گفت : بیش از ۱۲۰ نفر را شناسایی کردیم و تعداد قابل توجهی از آن‌ها منصرف شدند و با پزشکان نیز صحبت‌هایی شده تا از سقط جنین‌های بی‌مورد خودداری کنند .

    استاندار زنجان ، با اشاره به اینکه مسئله جمعیت موضوعی فراحاکمیتی بوده و باید کارهای فرهنگی در این زمینه صورت گیرد ، تصریح کرد : تصمیم داریم در زنجان طرحی با عنوان «+۱» را اجرا کنیم و هر خانواده هر تعداد فرزند دارد یکی با آن اضافه کند . مسئله جوانی جمعیت از لحاظ فرهنگی باید برای مردم شکافته شود و به مردم روشن سازی و گفته شود و مسئولیت بر دوش تک تک خانواده ها بیفتد و از طرفی دولت نیز متعهد شده به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بالاتر امتیاز مسکن دهد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه ...

    |

    روند واگذاری قطعات به خانواده های متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت به صورت قرعه کشی قطعات واگذار خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در راستای تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان با حضور ...

    |

    نظرات کاربران