در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکونی با حضور رئیس جمهور

    بخشی از واحدهای تحویلی واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود که متقاضیان آن سال های سال منتظر تکمیل آنها بودند که بعد از دستور رییس جمهور و تمهیدات در نظر گرفته شده ، تجهیز منابع انجام و این واحدها تکمیل و تحویل مردم شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی در روز ودلات امام علی (ع) ، ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی در سراسر کشور افتتاح شد .

    روز ۱۵ بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر و روز ولادت امام علی (ع) با حضور رییس جمهور ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان ملی و استان در شهر پرند ، ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی در پرند و ۳ هزار و ۱۶۲ واحد مسکونی روستایی در سراسر کشور افتتاح شد .

    مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بیان توضیح این افتتاح‌ها در پرند و سراسر کشور اعلام کرد : امروز طبق قولی که به رییس‌جمهور دادیم ۶ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی تکمیل شده مسکن مهر در شهر پرند تکمیل و به مردم تحویل شد . همچنین امروز علاوه بر این واحدها ۳ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد که در مجموع واحدهای افتتاح شده و تحویلی به مردم به بیش از ۱۰ هزار واحد رسید .

    وزیر راه و شهرسازی افزود : بخشی از واحدهای تحویلی واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود که متقاضیان آن سال های سال منتظر تکمیل آنها بودند که بعد از دستور رییس جمهور و تمهیدات در نظر گرفته شده ، تجهیز منابع انجام و این واحدها تکمیل و تحویل مردم شد .

    تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت وزارتخانه است

    وی گفت : اتمام پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی است .

    بذرپاش ضمن بازدید از واحدهای تکمیل شده ، توضیح داد : سیاست وزارت راه و شهرسازی علاوه بر احداث و تکمیل واحدهای مسکونی ، تامین خدمات روبنایی است که در جریان این افتتاح‌ها ، همزمان دو مدرسه ، دو مسجد ، مجموعه ورزشی ، حسینیه با حدود ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شده است . یکی از سیاست های مهم وزارت راه و شهرسازی ، توسعه سرانه‌ها در شهرهای جدید و شهرک‌ها و سایر مناطق است تا با این شیوه‌ها به زیست و زندگی بهتر مردم کمک کنیم .

    بذرپاش از افتتاح‌های دیگری نیز در سایر نقاط کشور هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی در آینده خبر داد .




    مطالب مرتبط

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    از نیمه سال ۱۴۰۲ تصمیم گرفته شد که زمین‌های روستایی را وارد مدار ساخت کنیم و از این طریق ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در کشور معادل ۴۰ هکتار زمین تأمین و مقرر شد با واگذاری کار ساخت واحدها به مردم از بروز مجدد مشکلات همانند زمان اجرای مسکن مهر جلوگیری و کارها با شتاب بیشتری ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در قالب کمک به واحدهای باقیمانده مسکن مهر شهرهای جدید ، استان‌ها و پروژه‌های خدمات زیربنایی و روبنایی شامل درمانگاه ، مدرسه ، مسجد و سایر از محل صندوق ملی مسکن پرداخت و حمایت شد .

    |

    نظرات کاربران