در حال بارگذاری ...
  • تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای گلستانی

    در روزهای اخیر شاهد تولد پنج قلوهایی در یک خانواده اهل گنبد کاووس بودیم که بدین منظور وزارت راه و شهرسازی تحویل یک واحد مسکونی را به این خانواده در دستور کار قرار داده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تماس تلفنی وزیر راه و شهرسازی برای تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای گلستانی خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به خانواده های بالای سه فرزند دارد .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : در روزهای اخیر شاهد تولد پنج قلوهایی در یک خانواده اهل گنبد کاووس بودیم که بدین منظور وزارت راه و شهرسازی تحویل یک واحد مسکونی را به این خانواده در دستور کار قرار داده است .

    وی افزود : در راستای قانون مذکور پنجره ای مختص به متقاضیان جوانی جمعیت در سامانه http://saman.mrud.ir/ طراحی شده و واجدین شرایط می توانند با ثبت نام در سامانه از تسهیلات موجود استفاده کنند .

    ملک با بیان اینکه  وزارت راه و شهرسازی شرایط ویژه ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته گفت : در استان گلستان تا کنون هزار و ۳۱۸ متقاضی دارای سه فرزند به بالا در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها اظهار کرد : گفتنی است که دولت مردمی سیزدهم تلاش دارد تا به هر طریقی مشکلات چنین خانواده‌هایی را به حداقل برساند و مهمترین اقدام برای کاهش مشکلات آنها ، تامین مسکن است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای کارگروه ساماندهی تسهیل گران نظام ساخت و نیروهای جهادی دارای تشکل در جلسه‌ای بر ضرورت استفاده حداکثری از حلقه‌های ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    بر اساس ماده ۱۸ قانون جهش تولید مسکن در راستای رصد و نظارت بر بازار مسکن، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    نظرات کاربران