در حال بارگذاری ...
  • تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای گلستانی

    در روزهای اخیر شاهد تولد پنج قلوهایی در یک خانواده اهل گنبد کاووس بودیم که بدین منظور وزارت راه و شهرسازی تحویل یک واحد مسکونی را به این خانواده در دستور کار قرار داده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تماس تلفنی وزیر راه و شهرسازی برای تحویل یک واحد مسکونی به خانواده پنج قلوهای گلستانی خبر داد .

    مهدی ملک اظهار کرد : با توجه به تکلیف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای به خانواده های بالای سه فرزند دارد .

    رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد : در روزهای اخیر شاهد تولد پنج قلوهایی در یک خانواده اهل گنبد کاووس بودیم که بدین منظور وزارت راه و شهرسازی تحویل یک واحد مسکونی را به این خانواده در دستور کار قرار داده است .

    وی افزود : در راستای قانون مذکور پنجره ای مختص به متقاضیان جوانی جمعیت در سامانه http://saman.mrud.ir/ طراحی شده و واجدین شرایط می توانند با ثبت نام در سامانه از تسهیلات موجود استفاده کنند .

    ملک با بیان اینکه  وزارت راه و شهرسازی شرایط ویژه ای برای متقاضیان دارای سه فرزند به بالا در نظر گرفته گفت : در استان گلستان تا کنون هزار و ۳۱۸ متقاضی دارای سه فرزند به بالا در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها اظهار کرد : گفتنی است که دولت مردمی سیزدهم تلاش دارد تا به هر طریقی مشکلات چنین خانواده‌هایی را به حداقل برساند و مهمترین اقدام برای کاهش مشکلات آنها ، تامین مسکن است .




    مطالب مرتبط

    مقرر شد تا سه کارگروه به منظور پیگیری مالی پروژه‌های در حال احداث ، استفاده از ظرفیت انبوه‌سازان برای اجرای به موقع پروژه‌های در دست ساخت و پیگیری صنعتی‌سازی و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و کیفی‌سازی تشکیل شود .

    |

    بحمد الله با تلاش همکارانم در وزارت راه و شهرسازی در ۹ ماهه ۱۴۰۲ در بخش تولید مسکن طبق اعلام بانک مرکزی رشد این بخش به مثبت ۴.۸ رسید که لازم است برای تأمین مالی پروژه‌ها در سال جدید شاهد همکاری همه جانبه نهادهای پولی و بانکی باشیم .

    |

             

    |

    در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تحویل ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به نیروهای مسلح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد جدید این بخش با حضور رییس جمهور و ...

    |

    نظرات کاربران