در حال بارگذاری ...
  • تسریع در اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده استان همدان

    ضوابط بسته تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در چهار گروه یکپارچه ، در مقیاس بلوک شهری ، نوسازی در مقیاس محورهای اصلی محله ای ، در مقیاس نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری و ضوابط تشویقی نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به تسریع دراجرای بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده استان ، عنوان کرد : طبق تاکید وزیر راه و شهرسازی نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده در سراسر کشور در برنامه اجرایی قرار گرفته است و سهم استان همدان نیز بیش از ۷ هزار واحد است .

    در ستاد بازآفرینی استان که به صورت وبیناری با حضور عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران و به ریاست استاندار همدان برگزار شد روند اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت فرسوده استان و بسته تشویقی جدید نوسازی بافت های فرسوده مورد بررسی قرار گرفت .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در این نشست بیان کرد : ضوابط بسته تشویقی برای نوسازی بافت‌های فرسوده در چهار گروه یکپارچه ، در مقیاس بلوک شهری ، نوسازی در مقیاس محورهای اصلی محله ای ، در مقیاس نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری و ضوابط تشویقی نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام استان‌های برتر در فرایند نوسازی بافت فرسوده شهری گفت : نوسازی واحدهای ...

    |

    بیشترین نوسازی در مقایسه با تمامی سنوات و دولت‌های گذشته در سه سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد. همچنین در دولت سیزدهم حدود ۱۰۴ هزار واحد نوسازی شده به بهره‌برداری رسید که این موضوع جزو رکوردشکنی‌های سوم در این بخش به شمار می‌رود . در طی دولت سیزدهم در مجموع ۱۰۰ هزار بنای ...

    |

    برنامه چهارساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در سطح استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد .

    |

    این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

    |

    با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    نظرات کاربران