در حال بارگذاری ...
  • معاملات امتیاز طرح نهضت ملی مسکن وجاهت قانونی ندارد

    طبق قانون ما فقط کسانی را می‌شناسیم که در سامانه ثبت‌نام کرده و به آن‌ها پیامک رفته است ، در صورت هرگونه تخلف ما هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهیم داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت : هرگونه خرید ، فروش ، نقل و انتقال امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و در صورت بروز مشکل ما هیچ مسئولیتی نخواهیم داشت .

    محمد صادقی اظهار کرد : ما در دفعات مختلف تاکید کرده‌ایم که هرگونه خرید و فروش امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن در کشور و استان قم غیرقانونی است . از ابتدای سال تا به امروز جلسات مختلفی را با دستگاه قضا و ستاد پیشگیری از جرم اداره‌کل دادگستری استان قم برگزار کردیم و در نتیجه به همه دفترخانه‌ها و دفاتر مشاور املاک سطح استان ابلاغ گردید که هرگونه خرید ، فروش ، نقل و انتقال در این زمینه غیرقانونی است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد : طبق قانون ما فقط کسانی را می‌شناسیم که در سامانه ثبت‌نام کرده و به آن‌ها پیامک رفته است ، در صورت هرگونه تخلف ما هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهیم داشت .

    صادقی در پایان گفت : طبق اعلام قبلی آخرین مهلت واریزی آورده ۴۰ میلیون تومانی دوم تا پنجم اسفند ماه تمدید شده بود که با توجه تعطیلی روز جمعه این زمان یک روز دیگر تمدید شد .

     




    مطالب مرتبط

    واریز به موقع آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در پیشبرد بهتر طرح نهضت ملی مسکن دارد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    سهمیه بانک مسکن در سه سال اول اجرای این طرح ، بالغ‌ بر ۲۵۹ همت بوده است که به رغم سهم حدود ۳ درصدی این بانک از کل سپرده‌های شبکه بانکی کشور ، با سهمیه بیش از ۱۸/۵ درصد از نهضت ملی مسکن بیشترین سهمیه را در میان تمام بانک‌های کشور داشته است .

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران