در حال بارگذاری ...
  • احداث ۳ شهر یا شهرک جدید در استان خراسان شمالی

    طرح مذکور با راهبری مشترک شرکت عمران شهرهای جدید (دفتر شهرسازی و معماری) و اداره کل راه و شهرسازی استان هدایت خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : احداث ۳ شهر یا شهرک جدید در دستور کار قرار دارد .

    قاسم قاسمی به بیان اینکه تاکنون در استان خراسان شمالی شهرک و یا شهر جدید مصوب وزارت راه و شهرسازی احداث نشده است گفت : با پیگیری استاندار و نمایندگان استان و اداره کل راه و شهرسازی استان سه شهر و یا شهرک جدید در شهرهای بجنورد ، شیروان و راز و جرگلان احداث خواهد شد .

    وی اظهار کرد : جلسه ای به همین منظور در شرکت عمران شهرهای جدید و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار و مقرر شد تا پایان سال انتخاب مشاور ذیصلاح انجام و زیر نظر استان کار کند و در ابتدای سال آینده کلیه مجوزها جهت احداث این شهرها و یا شهرک ها اخذ گردد .

    قاسمی عنوان کرد : با توجه به اینکه این شهرها یا شهرک ها در خارج از شهرها احداث خواهند شد می بایست استعلام از دستگاه های خدمات رسانی اخذ گردد .

    گفتنی است طرح مذکور با راهبری مشترک شرکت عمران شهرهای جدید (دفتر شهرسازی و معماری) و اداره کل راه و شهرسازی استان هدایت خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    چنانچه منابع مورد نیاز تامین شود می‌توانیم طی دو ماه آینده واحدهای نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان و مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان را در سوابق فعالیتی خود دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    نظرات کاربران