در حال بارگذاری ...
  • تدوین برنامه اجرایی استان‌ها در حوزه زمین و مسکن برای سال ۱۴۰۲

    ۵ کارگروه متفاوت هزینه‌های املاک و حقوقی ، هزینه‌ها و برنامه‌های نقدی فنی و مهندسی ، درآمد ، کارگروه غیرنقدی املاک و کارگروه حقوقی و مولد سازی ، مشارکت و شهرک‌سازی به تدوین برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مشغول‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز به کار نشست تدوین برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از صبح امروز خبر داد .

    نفیسه قدسیان با تشریح اولویت‌های این سازمان در سال آتی گفت : همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های تامین زمین ، آماده‌سازی‌ها و اجرا اولین اولویت سازمان ملی زمین و مسکن و یکی از اولویت‌های اصلی دولت است .

    قدسیان مولد سازی دارایی‌های دولت ، اتمام مسکن مهر ، استفاده از ابزارهای نوین برای تامین منابع مالی ، شهرک سازی ، توجه به تهاتر اراضی برای تامین درآمد بیشتر و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساخت پروژه‌ها را از دیگر اولویت‌ها و ضرورت‌هایی خواند که باید در تدوین برنامه اجرایی مورد توجه نیروهای ستادی و استان قرار گیرد .

    مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این نشست در سه روز برگزار خواهد شد ، افزود : در هر روز برنامه کار ۱۲ استان در دو نوبت صبح و عصر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم با یک رویکرد هدف‌گرا ، پویا و مبتنی بر کار گروهی ، اهداف و برنامه‌های سال آتی سازمان را در تمامی استان‌ها محقق نماییم .

    وی اظهار داشت : ۵ کارگروه متفاوت هزینه‌های املاک و حقوقی ، هزینه‌ها و برنامه‌های نقدی فنی و مهندسی ، درآمد ، کارگروه غیرنقدی املاک و کارگروه حقوقی و مولد سازی ، مشارکت و شهرک‌سازی به تدوین برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مشغول‌اند .

    تدوین برنامه اجرایی سالیانه ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها هر ساله با هدف برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری حوزه زمین و مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود .




    مطالب مرتبط

    از جمله خدماتی که در بستر GSB ارائه می‌شود می‌توان به استعلام هویتی ثبت احوال کشور ، سرویس شاهکار سازمان تنظیم مقررات ، دریافت نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور و دریافت نشانی با کدپستی از شرکت پست اشاره کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    نظرات کاربران