در حال بارگذاری ...

تفاهم با کارگزاران برای احداث ۷۲۹۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان ایلام

عمده تفاهم نامه های مذکور ( ۷۸۰۱ واحد) با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده و اکثر این واحدها نیز در مرکز استان احداث می شوند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ با تأمین زمین موردنیاز تاکنون تفاهم برای احداث ۷۲۹۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ایلام با کارگزاران منعقد شده است .

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه شورای تأمین مسکن که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تشکیل شد گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با تأمین ۱۱۸ هکتار زمین تاکنون تفاهم برای احداث ۷۲۹۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان ایلام با کارگزاران منعقد کرده که در قالب ۵۲ پروژه واحدهای مذکور در حال احداث هستند .

وی خاطر نشان کرد : عمده تفاهم نامه های مذکور ( ۷۸۰۱ واحد) با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده و اکثر این واحدها نیز در مرکز استان احداث می شوند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اخذ پروانه ساختمانی از طرف شهرداریهای استان گفت : برای احداث مسکن ملی در استان ایلام تاکنون ۶۰۱۴ پروانه ساختمانی از طرف شهرداری های استان صادر شده که بخش عمده این پروانه ها با توجه به حجم درخواست برای مسکن ملی مربوط به مرکز استان است .

دوستی تعداد کل ثبت نام های نهضت ملی مسکن در استان ایلام را ۴۰۶۶۷ مورد عنوان کرد و افزود : از این تعداد ۱۰۶۷۹ نفر حائز شرایط اولیه و تا کنون ۷۹۲۶ مورد تأیید نهایی شده اند .

وی تعداد تعداد افرادی که تا کنون ۴۰ میلیون و بیشتر سهم آورده را واریز نموده اند را ۲۸۷۹ مورد عنوان کرد .

 




مطالب مرتبط

بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در طرح کلان دولت سیزدهم برای احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال ، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها وارد مرحله ساخت کند و بر تکمیل و تحویل آنها به متقاضیان با مشارکت خود متقاضیان همت گمارد .

|

این پروژه در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود . در حال حاضر در مرحله سفتکاری قرار دارد .

|

در حال حاضر ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط بنیاد در حال ساخت است که ۱۶۶ هزار و ۸۲۶ واحد آن روستایی و ۱۸۸هزار و ۶۲۸ واحد شهری است .

|

تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، یک‌هزار و ۱۲۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری برای ساخت مسکن ویلایی به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ایلام واگذار شد . ...

|

نظرات کاربران