در حال بارگذاری ...

واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در استان زنجان طبق فازبندی به متقاضیان تحویل داده می‌شود

متقاضیان به این امر مهم توجه کنند که هر چقدر زودتر آورده‌های خود را واریز کنند تحویل و اتمام پروژه‌ها هم به تبع سریع‌تر اجرا می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : در استان زنجان پروژه‌های نهضت ملی مسکن فاز بندی شده و تعداد واحدهای مسکونی قابل تحویل برای هر پروژه در هر فصل مشخص شده است .

اصغر اسماعیلی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان ، گفت : استاندار و معاون عمرانی استاندار طی روز گذشته بازدیدی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شرق زنجان داشتند که روند پیگیری و جدیت استاندار و معاون وی در توجه به حوزه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن قابل تقدیر بود .

وی با بیان اینکه در سایت شرق زنجان پنج هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در دست ساخت است ، گفت : این پروژه‌ها در زون های m۱ تا m۶ تعریف شده و در حال ساخت است و پیشرفت کاری پروژه‌ها با توجه به زمان شروع پروژه‌ها متفاوت است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه از خردادماه سال آینده پروژه‌ها فاز بندی شده و به صورت تدریجی به متقاضیان تحویل داده می‌شود ، تاکید کرد : آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی دو فاکتور مهم در ساخت واحدهای مسکونی است و باید متقاضیان در این مهم مشارکت و همراهی لازم را داشته باشند . خوشبختانه در استان زنجان، پروژه‌های نهضت ملی مسکن فاز بندی شده است و تعداد واحدهای مسکونی قابل تحویل برای هر پروژه در هر سه ماه طی سال آینده مشخص شده است .

وی با بیان اینکه ما آمادگی کامل برای تحویل واحدهای مسکونی در زنجان را داریم ، بیان داشت : براساس مدیریت و برنامه ریزی که انجام شده زمان بندی پروژه‌ها و تعداد اقساطی که باید توسط متقاضی پرداخت شود مشخص شده است که در این خصوص انتظار داریم متقاضیان همراهی لازم را داشته باشند .

اسماعیلی با بیان اینکه شرایط و اوضاع اقتصادی متقاضیان را درک می‌کنیم ، گفت : متقاضیان به این امر مهم توجه کنند که هر چقدر زودتر آورده‌های خود را واریز کنند تحویل و اتمام پروژه‌ها هم به تبع سریع‌تر اجرا می‌شود .

در تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط شبکه بانکی مشکلی نداریم

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد : متقاضیان اگر به موقع آورده خود را پرداخت کنند قیمت تمام شده هم با توجه به شرایط بازار پایین خواهد بود و این مهم به نفع متقاضیان است و متناسب با آورده مردمی پروژه‌ها هم تحویل داده می‌شود .

اسماعیلی با ابراز خرسندی از اینکه در تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط شبکه بانکی مشکلی نداریم ، افزود : به نسبت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها ، تسهیلات بانکی تزریق شده و خواهد شد و همچنین با توجه به میزان قرار دادی که بسته می‌شود تامین اعتبار هم شده است و به تناسب پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تسهیلات بانکی هم تزریق می‌شود .

وی بیان داشت : بر اساس وظیفه‌ای که بر حسب قانونی بر عهده مجموعه راه و شهرسازی گذاشته شده است، این مجموعه خود را موظف به تامین مسکن خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر کرده و برای تحقق این مهم هم تلاش لازم را دارد و از بهمن ماه سال جاری ثبت نام شروع شده است . همچنین در راستای حمایت از جوانی جمعیت برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر این ظرفیت قانونی وجود دارد که اگر این خانواده‌ها قبل این از امتیازات دولتی مسکن استفاده کرده‌اند ، دوباره می‌توانند از امتیازات لازم که در طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد استفاده کنند و با پالایش انجام شده از سال آینده تخصیص این پروژه‌ها را خواهیم داشت .




مطالب مرتبط

این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه ...

|

در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد .

|

مصالح استفاده شده در اجرای پروژه‌ها استاندارد و کیفیت لازم را دارند و اجرای مهار دیوارهای پیرامونی به درستی انجام شده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با توجه به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اولین جلسه برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در اداره کل راه و شهرسازی ...

|

نظرات کاربران