در حال بارگذاری ...

ابلاغ آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل و مسکن

بهینه سازی مصرف انرژی ، تسریع در بازآفرینی بافت فرسوده ، افزایش طول دوره بهره برداری ساختمان و توسعه شهر هوشمند ایرانی - اسلامی و شهر آینده از دیگر اهدافی است که در آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل ، مسکن و شهرسازی دنبال می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل ، مسکن و شهرسازی خبر داد و ایجاد سیستم حمل‌ونقل ایمن و کارآمد و توسعه شهر هوشمند ایرانی - اسلامی را از اهداف این آیین‌نامه برشمرد .

مهرداد بذرپاش درباره آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل و نقل ، مسکن و شهرسازی و اهداف آن نوشت : آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی که چند روز قبل مصوب دولت شده بود ، ابلاغ شد .

وزیر راه و شهرسازی افزود : مهمترین هدف این آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای فعالیت‌های زیر است : ایجاد سیستم حمل و نقل یکپارچه ، پاک ، ایمن ، سریع ، کارآمد ، هوشمند و نوآورانه در راستای افزایش سهم حمل و نقل همگانی و ایفای نقش موثر در ترانزیت و تجارت بین المللی .

وی دیگر هدف این آیین‌نامه را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش چابکی و کارآمدی حاکمیت در بخش حمل و نقل و کاهش اثرات مخرب محیط زیستی و توسعه حمل‌ونقل عمومی سبز دانست .

به گفته بذرپاش ، بهینه سازی مصرف انرژی ، تسریع در بازآفرینی بافت فرسوده ، افزایش طول دوره بهره برداری ساختمان و توسعه شهر هوشمند ایرانی - اسلامی و شهر آینده از دیگر اهدافی است که در آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل ، مسکن و شهرسازی دنبال می‌شود .

 




مطالب مرتبط

روند کار بدین نحو بوده که متقاضیان در سامانه شرکت بازآفرینی شهری ثبت‌نام کرده‌اند ، فرآیند ساخت نیز شروع شده است . از این تعداد واحد در حال ساخت در بافت فرسوده ، ۵۴ هزار واحد به اتمام رسید و بهره‌برداری شد . در استان گلستان نیز تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ واحد ثبت‌نام کردند و وارد ...

|

افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

|

با تلاش های صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال ۱۴۰۲ دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای کارگروه ساماندهی تسهیل گران نظام ساخت و نیروهای جهادی دارای تشکل در جلسه‌ای بر ضرورت استفاده حداکثری از حلقه‌های ...

|

امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

|

نظرات کاربران