در حال بارگذاری ...
  • ابلاغ آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل و مسکن

    بهینه سازی مصرف انرژی ، تسریع در بازآفرینی بافت فرسوده ، افزایش طول دوره بهره برداری ساختمان و توسعه شهر هوشمند ایرانی - اسلامی و شهر آینده از دیگر اهدافی است که در آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل ، مسکن و شهرسازی دنبال می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل ، مسکن و شهرسازی خبر داد و ایجاد سیستم حمل‌ونقل ایمن و کارآمد و توسعه شهر هوشمند ایرانی - اسلامی را از اهداف این آیین‌نامه برشمرد .

    مهرداد بذرپاش درباره آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل و نقل ، مسکن و شهرسازی و اهداف آن نوشت : آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی که چند روز قبل مصوب دولت شده بود ، ابلاغ شد .

    وزیر راه و شهرسازی افزود : مهمترین هدف این آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای فعالیت‌های زیر است : ایجاد سیستم حمل و نقل یکپارچه ، پاک ، ایمن ، سریع ، کارآمد ، هوشمند و نوآورانه در راستای افزایش سهم حمل و نقل همگانی و ایفای نقش موثر در ترانزیت و تجارت بین المللی .

    وی دیگر هدف این آیین‌نامه را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش چابکی و کارآمدی حاکمیت در بخش حمل و نقل و کاهش اثرات مخرب محیط زیستی و توسعه حمل‌ونقل عمومی سبز دانست .

    به گفته بذرپاش ، بهینه سازی مصرف انرژی ، تسریع در بازآفرینی بافت فرسوده ، افزایش طول دوره بهره برداری ساختمان و توسعه شهر هوشمند ایرانی - اسلامی و شهر آینده از دیگر اهدافی است که در آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه حمل‌ونقل ، مسکن و شهرسازی دنبال می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    روند کار بدین نحو بوده که متقاضیان در سامانه شرکت بازآفرینی شهری ثبت‌نام کرده‌اند ، فرآیند ساخت نیز شروع شده است . از این تعداد واحد در حال ساخت در بافت فرسوده ، ۵۴ هزار واحد به اتمام رسید و بهره‌برداری شد . در استان گلستان نیز تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ واحد ثبت‌نام کردند و وارد ...

    |

    گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند .

    |

    انتظار داریم طی دو ماه آینده ، شهرهای باقیمانده نیز بسته تشویقی را اجرا کنند . البته تلاش بر این است تا استان‌ها به سمت بومی‌گرایی رفته و با همکاری شهرداری‌ها بسته تشویقی متناسب با شرایط شهر خود را در کمیسیون ماده پنج به تصویب برسانند .

    |

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه در ۱۳ هزار پلاکی که در بافت فرسوده مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران در حریم راه‌آهن ...

    |

    نظرات کاربران