در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید

امروز خوشبختانه شهرهای اقلید و آباده در موضوع احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در کشور جزء شهرهای پیشرو هستند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس از آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن در استان فارس شهر اقلید خبر داد .

محمودرضا طالبان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۲۰۴ واحدی نهضت ملی مسکن گفت : ۱۰۹۷۶ نفر در طرح نهضت ملی شهرستان اقلید ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۵۶۲نفر تائید شده اند .

وی اضافه کرد : در استان فارس ۴۳۹ هزار و ۷۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که ۱۴۷ هزار و ۲۵۵ نفر حائز شرایط لازم شده اند .

او خاطرنشان ساخت : شیوه اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان فارس در قالب واحد های یک و دو و چهار طبقه دنبال می شود . امروز خوشبختانه شهرهای اقلید و آباده در موضوع احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در کشور جزء شهرهای پیشرو هستند .




مطالب مرتبط

تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

|

هم اکنون در حوزه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان بیش از ۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در حال ساخت است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی و تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد . ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام و تایید نهایی ۶۷۷۵۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد .

|

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

نظرات کاربران