در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی سال جاری

    پیش‌بینی شده واحدهای مسکونی مهری که پیشرفت بالایی دارند و به نهضت ملی مسکن انتقال یافته‌اند طی سال ۱۴۰۲ تحویل شود . بانک مسکن تعهد دارد تا تامین مالی واحدهای باقیمانده مسکن مهر هرکدام که قراردادهایشان به نهضت ملی مسکن منتقل می‌شود را انجام دهد تا این کار هرچه سریعتر به سرانجام برسد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست بانک مسکن از تلاش بانک برای پرداخت تمامی تسهیلات باقیمانده مسکن مهر در تعهد آن بانک در سال جاری خبر داد .

    علی عسکری بخشی از عملکرد بانک را در حوزه مسکن مهر تشریح کرد و گفت : طی سال گذشته حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده در دستور تکمیل قرار گرفت که حدود ۹۵ هزار واحد بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت . با هماهنگی انجام شده با وزارت راه و شهرسازی ، اولویت پرداخت تسهیلات برای واحدهای باقیمانده مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالا که به طرح نهضت ملی مسکن منتقل شده  اختصاص یافته است .

    سرپرست بانک مسکن ادامه داد : از آنجاییکه سقف تسهیلات مسکن مهر پاسخگوی اتمام این پروژه‌ها نیست با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی این پروژه‌ها به نهضت ملی مسکن سوق داده شد . مقرر شد تا مالکان مابه‌التفاوت تسهیلات مسکن مهر را با دریافت تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت کنند و بدین ترتیب پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در قالب نهضت ملی مسکن زودتر به سرانجام برسد و تکمیل شود .

    عسکری تصریح کرد : بخشی از تسهیلاتی که بانک مسکن در سال گذشته پرداخت کرد در حوزه تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر بود .

    وی خاطرنشان کرد : پیش‌بینی شده واحدهای مسکونی مهری که پیشرفت بالایی دارند و به نهضت ملی مسکن انتقال یافته‌اند طی سال ۱۴۰۲ تحویل شود . بانک مسکن تعهد دارد تا تامین مالی واحدهای باقیمانده مسکن مهر هرکدام که قراردادهایشان به نهضت ملی مسکن منتقل می‌شود را انجام دهد تا این کار هرچه سریعتر به سرانجام برسد .




    مطالب مرتبط

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    دلیل اصلی عدم پیشرفت و تکمیل واحدهای مسکن مهر آن بوده که دولت در گذشته در پروژه‌های مسکونی نقش پیمانکار را داشته و همین امر دلیل اصلی تاخیر در تحویل واحدهای مسکونی بوده است . در صورتی که اگر خود مردم کارفرما شوند و ما بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی‌سازی استفاده کنیم سرعت اجرای ...

    |

    نظرات کاربران