در حال بارگذاری ...
  • اجرای بیش از ۱۱۸ هزار واحد طرح نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن

    سهم بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی دولت سیزدهم در مجموع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی است که بخشی از آنها در شهرها و بخشی در روستاها اجرایی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن ۱۱۸ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد .

    حمیدرضا سهرابی روند احداث طرح نهضت ملی مسکن را در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن اعلام کرد . هم اکنون تعداد واحدهای شهری که وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده به ۱۱۸ هزار واحد رسیده است .

    سهرابی اراضی تامین شده را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد معادل احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برشمرد که برخی همچنان در مرحله بررسی قرار دارند .

    وی یادآور شد : سهم بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی دولت سیزدهم در مجموع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی است که بخشی از آنها در شهرها و بخشی در روستاها اجرایی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    در کنار اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها ، بنیاد مسکن ، ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن شهری را در شهرهای تحت مسئولیت خود در قالب طرح‌های سالانه بنیاد در دست اجرا دارد .

    |

    تاکنون اراضی در مناطق دارای متقاضی و با کاربری مسکونی برای احداث ۲۲۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی تامین شده است .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    از ۴۰۰ هزار واحد مسکن روستایی که از ابتدای دولت سیزدهم شروع شده حدود ۲۳۰ هزار واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۱۷۰ هزار واحد مسکن روستایی در حال اجراست .

    |

    از ۲۰۴ هزار و ۸۵۵ واحدی که در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل متقاضیان شد ، ۱۹۳ هزار و ۲۵۲ واحد در روستاها و ۱۱ هزار و ۶۰۳ واحد در شهرها بود . هم‌اینک و در مجموع ۳۸۶ هزار و ۹۲۷ واحد دیگر توسط بنیاد در شهرها و روستاها با پیشرفت فیزیکی متفاوت در حال اجرا است .

    |

    نظرات کاربران