در حال بارگذاری ...
  • بازدید دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی یک روز کامل از پروژه های مسکن ملی بازدید کردند .

    روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی یک روز کامل از پروژه های مسکن ملی بازدید کردند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : این بازدیدها در روز گذشته از ساعت ۶ صبح در شهر جدید پرند آغاز شد و تا زمان افطار و پس از بازدید پروژه های مسکن ملی در نصیرشهر ، رباط کریم ، اسلامشهر ، تهرانسر ، پاکدشت و قرچک تا زمان افطار به پایان رسید .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران هدف از این بازدیدها را مذاکره با پیمانکاران و بررسی مشکلات پیش روی پروژه ها ، تسریع در فرآیندهای عملیات اجرایی و تحویل فوری پروژه ها عنوان و تصریح کرد : مهمترین اقدام سال ۱۴۰۲ در استان تهران پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن است .

    محبت خواه ادامه داد : در جریان بازدیدهای میدانی مذاکرات بسیار خوبی با پیمانکاران و انبوه سازان داشتیم و موانع و مشکلات موجود مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت .

    وی در پایان از همراهی فرمانداران رباط کریم و قرچک در جریان بازدیدهای شهرستانهای مربوطه تقدیر و تشکر کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان در جلسه کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، ...

    |

    بیشترین اراضی تامین شده در استان تهران با استفاده از روش الحاق به محدوده شهرها بوده و در حال توافق با بخش خصوصی برای تامین ۲۵۰ هکتار زمین هستیم .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    تامین زمین برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به وسعت ۲۰۶ هکتار انجام شده و شاهد کمبود ۱۳۰ هکتاری زمین جهت احداث حدود ۱۱ هزار واحد دیگر هستیم ؛ البته براساس توافق صورت گرفته با سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ، کمیته امداد ، سپاه ، منابع طبیعی و آبخیزداری و ... ، ۱۹۸ هکتار زمین برای طرح ...

    |

    نظرات کاربران