در حال بارگذاری ...
  • سیستان و بلوچستان در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است

    تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل آغاز شده است که واحدهای سایت آرمانشهر به عنوان اولین سایت طرح نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال تکمیل شدن است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سیستان و بلوچستان گفت : روند فعلی احداث طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان مطلوب است و در حوزه طرح نهضت ملی مسکن از وضعیت خوبی در سطح کشور برخوردار است .

    محمد کرمی در بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن زاهدان اظهار داشت : روند فعلی احداث واحدهای این طرح مهم ملی در استان مطلوب است و این واحدها با تسهیلات بانکی و آورده مردم به پیشرفت خوبی رسیده است .

    وی با بیان اینکه به طور مستمر وضعیت فعلی پروژه های نهضت ملی را در استان پیگیر هستیم ، افزود : از سالجاری تعداد قابل توجهی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

    مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان نیز در این بازدید از پیشرفت بیش از ۷۵ درصدی ساخت سه هزار و ۴۶۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سایت آرمانشهر شهرستان زاهدان خبر داد .

    عطاء اله اکبری اظهار داشت : تاکنون عملیات ساخت ۱۱ هزار و ۶۷۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل آغاز شده است که واحدهای سایت آرمانشهر به عنوان اولین سایت طرح نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال تکمیل شدن است .

    وی از ایجاد اشتغال بیش از ۱۱هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان خبر داد و تصریح کرد : روند اجرای این طرح در استان با توجه به تامین و جانمایی زمین و اقدامات زیرساختی ، شتاب گرفته و تمام تلاش ها بر تکمیل طرح ها بدون اتلاف وقت است . با اتمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در محدوده تحت پوشش این اداره کل ، شاهد گردش مالی بیش از ۷۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود .

    اکبری تاکید کرد : به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان ، این اداره‌ کل استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت استان را در اولویت کاری خود قرار داده که نتیجه آن علاوه ایجاد اشتغال برای بخش قابل توجهی از افراد جویای کار و فعال شدن واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد بوده است .




    مطالب مرتبط

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان زمینه ساز اشتغال ۵۵ هزار و ۶۶۲ هزار نفر شده و همچنین عملکرد مطلوب بانک‌ها با پرداخت بیش از ۶ هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان ؛ این استان را پیشتاز پرداخت تسهیلات بانکی به این طرح مهم ملی کرده است .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران