در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن

    در جریان بازدیدهای میدانی مذاکرات بسیار خوبی با پیمانکاران و انبوه سازان داشتیم و موانع و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی طی یک بازدید ۳ ساعته با حضور معاون مسکن و ساختمان اداره کل و همه مدیران عامل شرکت های طرف قرارداد چهار هزار پروژه نهضت ملی مسکن استان در گلستان شهر و شهرک فرهنگیان بجنورد بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های مذکور قرار گرفت .

    قاسم قاسمی هدف از این بازدیدها را مذاکره با پیمانکاران و بررسی مشکلات پیش روی پروژه ها ، تسریع در فرآیندهای عملیات اجرایی و تحویل فوری پروژه ها عنوان و تصریح کرد : مهمترین اقدام سال ۱۴۰۲ در استان خراسان شمالی ، پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن است .

    قاسمی ادامه داد : در جریان بازدیدهای میدانی مذاکرات بسیار خوبی با پیمانکاران و انبوه سازان داشتیم و موانع و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت .

    شایان ذکر است قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جریان این بازدید بر تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن که از محوری ترین برنامه های دولت سیزدهم است ، تاکید ویژه ای کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    از جمله مهمترین پرونده های این جلسه ، موافقت با الحاق ۱۵ هکتار به محدوده شهر اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن بود که انتظار می رود با الحاق این محدوده و محدوده های دیگری که در دستورکار نهضت ملی اسفراین قرار دارد ، گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر در قالب برنامه ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    نظرات کاربران