در حال بارگذاری ...
  • بازدید سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه ۳۰ هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن استان قم

    اراضی ۳۵۰ هکتاری اسلام آباد ، ۲۰۰ هکتاری طایقان ، ۴۰۰ هکتاری جنت‌آباد و هزار هکتاری شهرک غدیر از دیگر اراضی در نظر گرفته شده برای نهضت ملی مسکن در استان قم است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک‌روزه خود به استان قم از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان بازدید کرد .

    ارسلان مالکی گفت : بر اساس برآوردها این سایت استعداد ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی را داراست .

    وی با بیان اینکه در این سایت تاکنون ۱۶ هزار قرارداد ساخت مسکن منعقد شده است ، افزود : هزینه آماده سازی این پروژه ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است .

    مالکی کل متقاضیان تایید نهایی شده استان قم را ۶۴ هزار نفر برآورد کرد و ادامه داد : از این میزان ۲۶ هزار نفر واریز وجه انجام داده‌اند .

    وی در توضیح زمان تحویل این پروژه‌ها اظهار کرد : امیدواریم با تمهیداتی که برای رفع مشکلات اندیشیده شده ، تا ۳۰ ماه آینده فرایند ساخت این پروژه تکمیل شود .

    اراضی ۳۵۰ هکتاری اسلام آباد ، ۲۰۰ هکتاری طایقان ، ۴۰۰ هکتاری جنت‌آباد و هزار هکتاری شهرک غدیر از دیگر اراضی در نظر گرفته شده برای نهضت ملی مسکن در استان قم است .

    گفتنی است ، در این سفر روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ، فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری ، فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ، علیرضا صادقیان‌فر نماینده ویژه مدیرعامل این سازمان در طرح نهضت ملی مسکن و همچنین صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن را همراهی می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

    |

    ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    نظرات کاربران