در حال بارگذاری ...
  • افتتاح حساب ۸۹۸۶ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از افتتاح حساب ۸۹۸۶ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن و ۲۳ پروژه در دست اجرا نهضت ملی مسکن توسط این اداره کل خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : از ۴۱۶۸۲۵ متقاضی مرتبط با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن ۲۷۰۴۸ نفر تایید نهایی شده و ۸۹۸۶ مورد افتتاح حساب توسط مردم انجام شده است .

    وی از متقاضیان خواست برای تسریع در اقدامات طرح نهضت ملی مسکن بلافاصله پس از دریافت پیامک‌ها نسبت به واریز وجه اقدام نمایند .

    محبت خواه گفت : پیامک‌های واریزی بر اساس میزان پیشرفت پروژه‌ها برای متقاضیان ارسال می‌شود .

    وی میزان خانوار های تایید صلاحیت شده در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان شامل پردیس ، اندیشه ، پرند ، هشتگرد و ایوانکی را ۱۰۵۴۱۱ خانوار و میزان افتتاح حساب‌ها را ۶۰۶۲۰ مورد اعلام کرد .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    نظرات کاربران