در حال بارگذاری ...
  • ۴۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بازآفرینی شهری منطقه هجده تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر همت بالا و عزم جدی مدیران ارشد بانک شهر برای واگذاری املاک مازاد خود به نهادهای انقلابی ، در راستای تامین مسکن شهروندان ، گفت : این مهم نشان از عمق نگاه و آینده نگری مدیران این بانک دارد و امیدواریم همکاری ها میان دوطرف ثمرات خوبی را برای شهروندان تهرانی داشته باشد . امروز یک نهاد انقلابی در کنار نهاد عمومی غیر دولتی همانند شهرداری و یک نهاد مالی قوی همانند بانک شهر قرار گرفته و هم افزایی آنها قطعا باعث می شود پروژه های مهم آغاز و به سرانجام برسد .

     
     
     
     
     
     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
    تصویربردار : یوسف سعیدی
     
     
     




    مطالب مرتبط

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    نظرات کاربران