در حال بارگذاری ...
  • بازدید اعضای قرارگاه طرح نهضت ملی مسکن از عملیات ساخت ۳۰۰ واحد ویلایی شهر جدید رامشار

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای قرارگاه طرح نهضت ملی مسکن وزارت و راه و شهرسازی در سفر به شمال سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار بازدید کردند .

    عباسی معاون مسکن و ساختمان و اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای قرارگاه طرح نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان از پروژه ساخت ۳۰۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید رامشار در شمال این استان بازدید کردند .

    در افق چهار سال طرح نهضت ملی مسکن ساخت یک هزار واحد مسکونی ویلایی در  شهر جدید رامشار پیش بینی شده که تاکنون عملیات ساخت ۳۰۰ واحد آن آغاز گردیده است .




    مطالب مرتبط

    تاکنون ۵۷۹ پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان صادر شده است .

    |

    با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    نظرات کاربران