در حال بارگذاری ...
  • توجه ویژه به تامین زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن شهر زنجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : توجه ویژه به تامین زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تامین کامل این زیر ساختها از تمام توان خود استفاده می کند .

    بهزاد کردلو در حاشیه بازدید از پروژه «m۶ کوی زنگان» در شرق شهر زنجان ، روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت : تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در استان فعال است .

    وی با بیان اینکه ۶۴ واحد مسکونی از پروژه « m۶ کوی زنگان» در فاز اول تحویل متقاضیان می‌شود ، ادامه داد : برای متقاضیان این فاز ، پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شد که پس از واریزی نهایی ، انتخاب واحد صورت گرفت .

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، افزود : بعد از تکمیل وجه متقاضیان دوباره امتیاز بندی شدند و بازدیدی هم توسط متقاضیان نسبت به سایت پروژه صورت گرفت و در مرحله بعدی برگه‌های انتخاب واحد توسط خود متقاضیان به کارگزاری تحویل داده شد و واحدهای این فاز تعیین تکلیف شد و به متقاضیان تخصیص یافت . بعد از انتخاب واحد نسبت به انعقاد قرارداد سازنده با متقاضی و تقسیط تسهیلات بانکی برای این فاز اقدام خواهد شد و در فاز دوم تحویل واحد از پروژه M۶  به تعداد « ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است تا پس از تکمیل آورده نقدی نسبت به انتخاب واحد مسکونی خود اقدام کنند .

    وی افزود : بعد از پروژه M۶ برنامه ریزی لازم برای نظرسنجی و انتخاب اولویت متقاضیان پروژه های m1 کوی زنگان , ۱۴۴ واحدی گلشهر , ۳۶۸ واحدی گلشهر , m2 کوی زنگان , پروژه ثمین ۲ و زون A کوی زیتون و سپس دیگر پروژه ها انجام خواهد شد .

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، تصریح کرد : خوشبختانه به تامین زیرساخت ها در پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار توجه شده و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تامین این زیرساخت ها از تمام توان خود استفاده می کند .




    مطالب مرتبط

    در زمان حاضر بیش از ۱۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در حال ساخت است که حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد آن در شهر زنجان و مابقی در سایر شهرهای استان قرار دارد .

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و با توجه به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌ها با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در محل اداره کل راه ...

    |

    مصالح استفاده شده در اجرای پروژه‌ها استاندارد و کیفیت لازم را دارند و اجرای مهار دیوارهای پیرامونی به درستی انجام شده است .

    |

    نظرات کاربران