در حال بارگذاری ...
  • قرعه کشی ۵۴۳ قطعه زمین برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی

    به جز بیرجند و طبس که مشکل تامین زمین وجود دارد ، در سایر شهرها پس از مراحل تشکیل پرونده ، قرعه کشی متقاضیان به سرعت انجام ومراحل واگذاری طی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از قرعه کشی ۵۴۳ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (فرزند سوم) برای متقاضیان استان خبر داد .

    حسن علیزاده گفت : تاکنون قرعه کشی ۵۴۳ قطعه زمین در خراسان جنوبی شامل بشرویه ۱۵۹ قطعه ، خوسف ۱۰۴ قطعه ، نهبندان ۸۵ قطعه ، قاین ۶۰ قطعه ، فردوس ۵۰ قطعه ، طبس ۴۶ قطعه ، اسلامیه ۲۵ ، درح ۸ قطعه ، شوسف و مود هر کدام ۳ قطعه زمین تامین و قرعه کشی متقاضیان انجام شده است .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه به محض تامین زمین در شهرها قرعه کشی متقاضیان انجام می‌شود ، افزود : به جز بیرجند و طبس که مشکل تامین زمین وجود دارد ، در سایر شهرها پس از مراحل تشکیل پرونده ، قرعه کشی متقاضیان به سرعت انجام و مراحل واگذاری طی می‌شود .

    علیزاده با بیان اینکه پیگیری های لازم برای تامین زمین در بیرجند نیزدر حال انجام است ، گفت : متقاضیان شهر بیرجند نیز می‌توانند در صورت تمایل در شهر خوسف که فاصله کمی با مرکز استان دارد زمین بصورت ویلایی دریافت کنند در غیر این صورت برای دریافت زمین در شهر بیرجند می‌توانند تا زمان تامین زمین در لیست انتظار قرار گیرند .

    وی گفت : متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد ، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس :Samsan.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر) نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    شایان ذکر است تاکنون در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان خراسان جنوبی شش هزار و ۶۸۰ نفر در استان ثبت نام کرده اند .




    مطالب مرتبط

    در طرح نهضت ملی مسکن نیز برای اولین بار واگذاری زمین به‌صورت ویلایی و یک طبقه حیاط دار در شهرهای استان صورت پذیرفت که میزان رضایت مندی بالایی را در سطح مردم ایجاد کرد که تاکنون در سطح استان بالغ بر ۷ هزار قطعه زمین اختصاص یافته‌است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ...

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    در سال گذشته روزانه ۰.۵ درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان افزوده می‌شد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار و ۲۵۰ متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده‌اند .

    |

    نظرات کاربران