در حال بارگذاری ...
  • صرف ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مراکز جامع سلامت در مناطق هدف بازآفرینی شهری آذربایجان غربی

    ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مرتبط با فعالیت‌های بازآفرینی شهری بوده که طرح‌های ساخت خانه محله ، مدرسه ، مرکز جامع سلامت ، فضای ورزشی ، کتابخانه و بهسازی معابر و ساماندهی فضاهای عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرا شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روز برای ساخت ۳ مرکز جامع سلامت در محلات هدف شهرهای میاندوآب ، بوکان و ارومیه جهت بهره‌برداری عمومی و ارتقای کیفیت زندگی مردم پیش بینی و هزینه شده است .

    سید محسن حمزه‌لو در در جلسه شنبه‌های محرومیت زدایی که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد ، اظهار داشت : خانه‌های سلامت از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف ایجاد ستادهای هماهنگ کننده و اجرایی محلات سالم و جلب مشارکت همگانی شهروندان به بهبود سلامت عمومی ، آموزش و پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی کمک می‌کند .

    وی بیان کرد : مرکز جامع سلامت وکیل آباد ارومیه نیز در حال حاضر به اتمام رسیده و آماده تحویل به دستگاه بهره‌بردار است . همچنین یک پایگاه اورژانس اجتماعی در محلات هدف شهر ارومیه در دست ساخت بوده که با تخصیص اعتبارات ، این طرح تا هفته دولت آماده بهره برداری است .

    حمزه‌لو یادآور شد : طرح پایگاه اورژانس اجتماعی در حال حاضر بیش از ۲۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و برای این طرح ۵۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است .

    وی افزود : ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی مرتبط با فعالیت‌های بازآفرینی شهری بوده که طرح‌های ساخت خانه محله ، مدرسه ، مرکز جامع سلامت ، فضای ورزشی ، کتابخانه و بهسازی معابر و ساماندهی فضاهای عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اجرا شده است .




    مطالب مرتبط

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    با تاکید وزیر راه و شهرسازی میزان تسهیلات نوسازی مردمی در بافت‌های فرسوده از ۳۰ هزار واحد به ۴۰ هزار واحد افزایش یافت که باید قرارداد آن تا پایان سال با بانک عامل بسته شود .

    |

    استانداران و فرمانداران در جلسات تخصصی با شهرداران بستر اجرایی شدن بسته‌های تشویقی نوسازی در بافت‌های فرسوده را فراهم کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ارزیابی عملکرد شهرداری های استان در بحث بازآفرینی شهری با حضور ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم ،‌ ...

    |

    نظرات کاربران