در حال بارگذاری ...
  • ساخت مسکن در خارج از حریم شهرها موجب ایجاد هزینه مضاعف برای حاکمیت است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سید مهدی هدایت در مراسم افتتاحیه پنج هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده کشور در حضور وزیر راه و شهرسازی گفت : قیمت تمام شده مسکن در خارج از حریم شهرها با احتساب هزینه زیرساخت ها متری پنجاه میلیون تومان است که هفتاد درصد این مبلغ به عهده بخش دولتی است .

    وی در ادامه افزود : ساخت مسکن در خارج از حریم شهرها تبدیل فرصت به تهدید و ساخت مسکن در بافت فرسوده شهرها تبدیل تهدید به فرصت است .

     

     

     

     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
    تصویربردار : یوسف سعیدی
     
     
     




    مطالب مرتبط

    شهرهایی که اکنون از رتبه بالایی در نوسازی بافت‌های فرسوده برخوردارند ؛ عمدتا شهرهایی هستند که شهرداری‌های آن‌ها در زمینه نوسازی مسکن بسیار فعال هستند از جمله شهرداری تهران که آمار نوسازی آن نسبت به سال گذشته سه برابر شده است .

    |

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    با ایجاد بازآفرینی ، شاهد کمترین نرخ هزینه ساخت و ساز در سطح استان تهران خواهیم بود چرا که در این صورت همه امکانات زیرساختی در محل ساخت فراهم می‌شود .

    |

    نظرات کاربران