در حال بارگذاری ...
  • پلمب مشاورین املاک غیرمجاز در شهر جدید پرند

    در مرحله بعدی کارشناسان و بازرسان تعزیرات به سراغ مشاوران املاک شهر تهران خواهند رفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح مقابله با مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف در استان تهران آغاز شده و طی یک هفته اخیر در بازرسی‌های میدانی در شهر پرند ۳۰ واحد غیرمجاز پلمب شده‌اند .

    طرح مقابله و برخورد قانونی با مشاوران املاک متخلف طی یک ماه اخیر در وزارت راه و شهرسازی در تعامل با سازمان تعزیرات آغاز شده است که پایلوت طرح استان تهران بوده ، از پردیس اقدامات اولیه آغاز شده ، در یک هفته گذشته در پرند بازرسی‌های میدانی انجام شده که منجر به پلمب بیش از سی واحد غیرمجاز در شهر جدید پرند شده است .

    کمیته رسانه‌ای مقابله با واحدهای غیرمجاز در راه و شهرسازی استان تهران از اهداف تشکیل این کمیته را مقابله با سوداگری قیمت زمین و خانه عنوان کرد و گفت : در مرحله بعدی کارشناسان و بازرسان تعزیرات به سراغ مشاوران املاک شهر تهران خواهند رفت . 




    مطالب مرتبط

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    از مجموع ۳۳۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف دو ماه آینده تحویل مردم خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    نظرات کاربران