در حال بارگذاری ...
  • الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهری دهاقان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

    در راستای تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، پیش‌بینی و مکان یابی اراضی مورد نیاز به میزان ۳۰۶ هزار مترمربع انجام و این اراضی به محدوده شهری الحاق شده و در مراحل انتخاب مشاور و تهیه طرح تفکیکی قرار دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از الحاق ۳۰ هکتار اراضی به محدوده شهری دهاقان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    کریم طیاری اظهار داشت : در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در مجموع دو هزار و ۶۰۰ نفر اقدام به ثبت‌نام نمودند که بررسی شرایط متقاضیان انجام پذیرفت . ۱۰۸ نفر از متقاضیان به پروژه اختصاص یافتند و اعتباری بالغ بر ۱۷۸ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی آزادسازی شده است و تاکنون ۹۷ درصد تا مرحله سفت‌کاری پیشرفت فیزیکی دارد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم اذعان داشت : در راستای تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ، پیش‌بینی و مکان یابی اراضی مورد نیاز به میزان ۳۰۶ هزار مترمربع انجام و این اراضی به محدوده شهری الحاق شده و در مراحل انتخاب مشاور و تهیه طرح تفکیکی قرار دارد . با توجه به تعداد ثبت‌نامی‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان الحاق ۳۰ هکتار زمین دیگر به محدوده شهر دهاقان در حال انجام و پیگیری است .  

    طیاری عنوان کرد : در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در خصوص تحویل و تحول و تغییر نمایندگی اسناد مالکیت اراضی ملی داخل و خارج از حریم و محدوده شهرها و همسو با سیاستگذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ، تغییر نمایندگی ۳۷۱ هکتار اراضی منابع طبیعی به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن انجام پذیرفته است .  

    وی در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل معابر خاکی بافت‌های فرسوده شهرستان دهاقان گفت: ۳۶ تن قیر به شهرداری گلشن اختصاص داده شده و به طور مستمر از روند آسفالت معابر بازدید بعمل آمده است .




    مطالب مرتبط

    پروژه ۱۰۸ واحدی شامل ۵۴ بلوک ۲ طبقه بوده و مساحت زیربنای آن ۱۱ هزار و ۸۵۰ مترمربع است .

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران