در حال بارگذاری ...
  • افتتاح نخستین بسته طرح نهضت ملی مسکن به تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید پرند طی هفته دولت

    رویکرد ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در پرند مدیریت منابع ، کنترل پروژه و بهره‌مندی از پیمانکاران توانمند بود که بناست تا این رویکرد برای سایر واحدهای در حال ساخت و در حال برنامه‌ریزی اعمال شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت : نخستین بسته نهضت ملی مسکن شهرهای جدید در پرند به تعداد یکهزار و ۵۰۰ واحد در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود .

    علیرضا جعفری در خصوص برنامه آن شرکت برای افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید که در مرحله تکمیل قرار دارند توضیحاتی ارایه کرد و گفت : نخستین واحدهای نهضت ملی که در شهرهای جدید عملیات اجرایی آنها مشخصا طی دولت سیزدهم آغاز شد در مراحل پایانی قرار دارند و بخشی از آنها در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهند شد . نخستین بسته نهضت ملی مسکن به تعداد یکهزار و ۵۰۰ واحد که از خرداد ۱۴۰۱ عملیات اجرای آنها در پرند آغاز شده بود و در مراحل پایانی قرار دارند در هفته دولت تکمیل و تحویل می‌شود .

    معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد : رویکرد ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در پرند مدیریت منابع ، کنترل پروژه و بهره‌مندی از پیمانکاران توانمند بود که بناست تا این رویکرد برای سایر واحدهای در حال ساخت و در حال برنامه‌ریزی اعمال شود .

    جعفری پیشرفت فیزیکی یکهزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی پرند را ۸۵ درصد عنوان و تصریح کرد : در برنامه است تا با این رویکردها بتوانیم سرعت احداث و تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن را در شهرهای جدید تسریع کنیم .

    وی همچنین با توضیح اینکه دولت سیزدهم در ابتدای شروع به فعالیت بخشی از واحدهای مسکونی آغاز شده را با پیشرفت‌های ۱۰ و کمتر از ۱۰ تحویل گرفت از برنامه تکمیل این واحدها خبر داد و گفت : پروژه‌های مسکونی که از دولت قبل تحویل گرفته شد و بخش عمده آنها پیشرفت‌های فیزیکی ۱۰ و کمتر داشتند و بخشی از آنها در پرند ، پردیس و سایر مناطق قرار دارند در حال تکمیل هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار قم و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید مصوبه شورا را در خصوص ...

    |

    در حال حاضر جابجایی بالای جمعیت یکی از دلایل مشکلات ما در تأمین مسکن به شمار می رود چراکه درجایی که ظرفیت سازی شده تمایل و یا قدرت خرید کافی برای اسکان وجود ندارد و در مقابل جایی که ظرفیت سازی نشده تمایل زیادی از سوی مردم برای سکونت دیده می شود .

    |

    شرکت عمران در حال حاضر تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی به صورت مشارکتی و خودمالک را در سطح شهرهای جدید نیز در دست اجرا دارد که این آمار خارج از طرح های حمایتی مسکن به شمار می رود .

    |

    نظرات کاربران