در حال بارگذاری ...
  • پرداخت ۶۹۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان‌غربی

    ۶۹۱ هزار و ۶۱۲ میلیارد ریال نیز در قالب مشارکت مدنی تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی پرداخت گردیده است . تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن در مرکز استان آذربایجان‌غربی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در باقی شهرها سه میلیارد ریال پرداخت شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : تاکنون ۶۹۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان پرداخت شده است .

    سید محسن حمزه‌لو افزود : تاکنون ۲۹ هزار و ۵۷۳ نفر در روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند . این تسهیلات برای ۴ هزار و ۲۹۵ نفر از متقاضیان به صورت کامل پرداخت شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : باقی متقاضیان نهضت ملی مسکن به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و در مراحل مختلف دریافت تسهیلات هستند . از این تعداد تسهیلات پرداخت شده چهار هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پروژه‌های خودمالکی پرداخت شده است .

    وی بیان کرد : ۶۹۱ هزار و ۶۱۲ میلیارد ریال نیز در قالب مشارکت مدنی تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی پرداخت گردیده است . تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن در مرکز استان آذربایجان‌غربی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در باقی شهرها سه میلیارد ریال پرداخت شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : در حال حاضر تسهیلات بانکی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است .




    مطالب مرتبط

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه ...

    |

    سهمیه آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    تامین زمین برای کارکنان دستگاهای دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت‌های اراضی موجود در اولویت کاری بوده و تمامی ظرفیت های خانه دار شدن آحاد مردم به خصوص کارکنان دولت فراهم شده است .

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    نظرات کاربران