در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای یک طبقه حیاط دار نهضت ملی مسکن شهر خاوران

    تا کنون ۲۹ نفر در این شهر تائید نهایی شده اند و ۲۲ نفر افتتاح حساب کرده و وجه اولیه را واریز و پروانه ساختمانی صادر شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس گفت : عملیلات اجرایی ۸۸ واحد یک طبقه حیاط دار نهضت ملی مسکن شهر خاوران در زمینی به مساحت ۴/۵ هکتار آغاز شد .

    آرش باستان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن شهر خاوران که با حضور نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت : شهر خاوران یکی از شهرهای استان فارس است که نهضت ملی مسکن در این شهر به صورت یک طبقه حیاط دار تعریف شده است .

    وی خاطرنشان کرد : تا کنون ۲۹ نفر در این شهر تائید نهایی شده اند و ۲۲ نفر افتتاح حساب کرده و وجه اولیه را واریز و پروانه ساختمانی صادر شده است .

    باستان افزود : عملیات اجرایی ۸۸ واحد یک طبقه حیاط دار نهضت ملی مسکن شهر خاوران در زمینی به مساحت ۴/۵ هکتار آغاز شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی آماده‌سازی معابر سایت نهضت ملی مسکن گرمسار صبح امروز پنجشنبه با حضور معاون مسکن و ...

    |

    تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    از مجموع ۳۳۵۰۰ واحد مسکونی شهر پرند که در قالب طرح نهضت ملی مسکن شروع شده بنابر تاریخ قرارداد اولین نسل پروژه های نهضت ملی پرند در دولت جدید به شرط تامین زیرساخت‌ها آماده بهره‌برداری است و با تامین زیرساخت ها ظرف دو ماه آینده تحویل مردم خواهد شد .

    |

    با افزایش تولید مسکن روستایی که در اولویت نهضت ملی مسکن قرار دارد مساله باز آفرینی شهری مورد تاکید قرار گرفته و متقاضیان خود مالکی با تشویق ، حمایت و کاهش کاغدبازی (بروکراسی های) اداری می توانند تسهیلات بهتری دریافت کنند .

    |

    نظرات کاربران