در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه تعیین قیمت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین

    مقرر شد طی چند جلسه مشترک با حضور کارشناسان و نمایندگان کارگزاران طرح به جمع بندی و قیمت نهایی و قیمت نهایی برای شورای تامین مسکن استان مصوب شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری جلسه تعیین قیمت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در این اداره کل خبر داد .

    علی فرد گفت : امروز در جلسه ای در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور نمایندگان کارگزاران طرح ، سازندگان ، مشاورین و کارشناسان این اداره کل پیرامون تعیین قیمت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت .

    فرد اضافه کرد : در این جلسه مقرر شد قیمت پیشنهادی به انضمام جزئیات مربوطه اعم از معماری ، سازه و تزئینات توسط کارشناسان اعلام نظر شود .

    وی در پایان گفت : مقرر شد طی چند جلسه مشترک با حضور کارشناسان و نمایندگان کارگزاران طرح به جمع بندی و قیمت نهایی و قیمت نهایی برای شورای تامین مسکن استان مصوب شود .




    مطالب مرتبط

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

    |

    تاکنون ۲۰ هزار متقاضی تخصیص پروژه شده اند که بخشی در مرحله آماده سازی و بخشی وارد فرایند ساخت شده اند همچنین بخشی دیگر در نیمه دوم سال به بهره‌برداری می رسند .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    نظرات کاربران