در حال بارگذاری ...
  • صدور پیش پروانه ساخت ۴ شهرک مسکونی در استان البرز

    سیاست ساخت شهرک اگر همراه با رعایت ضوابط و شرایط منطقه‌ای و بومی ساکنان آن باشد از سیاست‌های بسیار موفق در تولید و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان آغاز نشست‌های پیگیری ساخت شهرک‌ها گفت : پیش پروانه ساخت ۴ شهرک در استان البرز صادر شده است .

    ارسلان مالکی با بیان اینکه در نشست‌های پیگیری ساخت شهرک‌ها آخرین وضعیت شهرک‌ها و مصوبات مربوط به آن‌ها بررسی و پیگیری خواهد شد ، گفت : در هر جلسه سعی می‌کنیم مورد به مورد به بررسی آخرین وضعیت شهرک‌های مصوب بپردازیم و چالش‌های موجود بر سر راه ساخت آنها را رفع کنیم .

    وی با بیان اینکه ساخت شهرک‌های مسکونی یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است ، افزود : در این جلسات چالش‌های زیرساختی ، مسائل شهرسازی ، جمعیتی ، اقلیمی و فرهنگی هر شهرک بررسی خواهد شد .

    مالکی با بیان اینکه برای ۴ شهرک در استان البرز پیش پروانه ساخت صادر شده است ، ادامه داد : از این میان برای دو شهرک اشتهارد و نظر آباد طرح جامع تهیه شده است .

    وی در پایان گفت : سیاست ساخت شهرک اگر همراه با رعایت ضوابط و شرایط منطقه‌ای و بومی ساکنان آن باشد از سیاست‌های بسیار موفق در تولید و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه است .

    ساخت شهرک‌های مسکونی از سیاست‌های دولت سیزدهم در تامین و حل مشکل مسکن در کشور است .




    مطالب مرتبط

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

    |

    ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    نظرات کاربران