در حال بارگذاری ...
  • زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه تامین شده است

    طرح‌های مسکن ملی که کار آماده‌سازی آن انجام شده است ، به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز شود تا از برنامه عقب نمانیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به طرح میانکار قروه گفت : با تصویب طرح پیشنهادی در شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی شهرسازی و معماری ، کل اراضی مورد نیاز نهضت ملی مسکن در شهر قروه تامین خواهد شد .

    جهانگیر الیاسی در شورای مسکن شهرستان قروه اظهار کرد : تعهد دولت برای نهضت ملی مسکن در قروه ۲ هزار و ۸۸۳ واحد است که بیش از ۱۹ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۹ هزار و ۳۱ نفر تایید شده است .

    الیاسی یادآور شد : در قروه سه برابر تعهد ، متقاضی تایید شده داریم و کل اراضی مورد نیاز تامین شده است .

    استاندار کردستان هم گفت : طرح‌های مسکن ملی که کار آماده‌سازی آن انجام شده است ، به سرعت عملیات اجرایی آن آغاز شود تا از برنامه عقب نمانیم .

    زارعی کوشا با اشاره به بهره برداری از ۷۲ واحد از اولین واحدهای نهضت ملی در قروه این واحدهای افتتاح شده مسکن ملی امروز در قروه را از لحاظ ساخت و مصالح بسیار با کیفیت توصیف کرد و افزود : این واحدها باید به الگویی برای دیگر طرح های مسکن ملی در استان تبدیل شود .




    مطالب مرتبط

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    نظرات کاربران