در حال بارگذاری ...
  • امضا تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی در استان کرمانشاه

    باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه بین استانداری کرمانشاه ، بنیاد مستضعفان و اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد .

    مهرداد آهکی در جلسه امضای تفاهم نامه احداث پروژه ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی مسکن ملی کرمانشاه پس از سه سال رکود که با حضور مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تشکیل شد ، گفت : این طرح از سال ۹۹ معطل مانده و خوشبختانه با رایزنی‌های استاندار کرمانشاه و مدیران مربوطه ، این طرح مجددا احیا شد .

    آهکی با اشاره به تاکید استاندار کرمانشاه بر لزوم تکمیل و تحویل پروژه مسکن ملی به متقاضیان ، افزود : باید از همه امکانات ملی و استانی برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و برخورداری مردم استان کرمانشاه از خانه سالم و با قیمت مناسب استفاده کنیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با قدردانی از همراهی استاندار کرمانشاه و بنیاد مستضعفان برای کمک به تعیین تکلیف این طرح ابراز امیدواری کرد : امیدواریم این طرح در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت قابل قبول در اختیار مردم قرار گیرد .




    مطالب مرتبط

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    نظرات کاربران