در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در ۸ هکتار زمین مرغوب شهرستان صحنه

    یکی از اولویت های مهم در طرح نهضت ملی مسکن این است که در نقاطی از استان که کمبود زمین نداریم ، واحدها را در طبقات کمتر احداث شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همزمان با سفر استاندار و هیات همراه به شهرستان صحنه ، از اجرای عملیات ساخت مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    مهرداد آهکی گفت : خوشبختانه در شهرستان صحنه مشکل کمبود زمین نداریم و اختصاص ۸ هکتار زمین مرغوب ، شرایط را برای کاهش طبقات مسکن ملی فراهم می سازد . این موضوع از سه نظر به سود مردم است ؛ نخست کاهش آورده متقاضیان ، دوم تامین آرامش بیشتر و سوم ارزش افزوده مناسب برای متقاضی را به همراه خواهد داشت .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : یکی از اولویت های مهم در طرح نهضت ملی مسکن این است که در نقاطی از استان که کمبود زمین نداریم ، واحدها را در طبقات کمتر احداث شوند .

    وی در پایان با اشاره به ثبت نام پنج هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان صحنه گفت : از این تعداد تاکنون ۲ هزار نفر واجد شرایط شناخته و ثبت نام آنها نهایی شده است .

    گفتنی است تاکنون ساخت ۱۰۰ واحد از مساکن طرح نضت ملی مسکن در شهرستان با ۳۵ درصد پیشرفت همراه است .




    مطالب مرتبط

    حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

    |

    طرح جامع شهر و افق جمعیتی با توجه به نرخ رشد تهیه خواهد شد و بر اساس مجموعه مطالعات صورت‌گرفته در ابعاد مختلف جهت تامین نیاز مسکونی و خدماتی جمعیت اضافه شونده و همچنین جبران کاستی‌های وضع موجود شهر تنظیم خواهد شد .

    |

    پروژه ۴۲۰۰ واحدی خودمالکی آموزش و پرورش مشکلاتی در راستای توزیع برق و همچنین دفع آب‌های سطحی داشت که طبق دستور استاندار کرمانشاه مقرر شد توزیع برق طبق قانون کار مشارکتی را با تعاونی داشته و شهرداری هم ۱.۵ کیلومتر لوله‌گذاری در راستای کنترل آب‌های سطحی انجام دهد .

    |

    نظرات کاربران