در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات آماده سازی سایت مسکن مهر و خانه بهداشت آژینه پیشوا

    اراضی ۴۷ هکتاری پیشوا جهت واگذاری در راستای سیاست‌های جهش تولید مسکن دولت سیزدهم احصاء شده و در این خصوص دستور تسریع در انجام ، تفکیک نقشه‌ها و آماده سازی اراضی مربوطه صادر شده است

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تهران از آغاز تجهیز کارگاه ، عملیات آماده سازی سایت آژینه پیشوا و همچنین ساخت خانه بهداشت خبر داد .

    علیرضا خالق دوست گفت : با انتخاب پیمانکار در هفته‌های گذشته ، تجهیز کارگاه و عملیات آماده سازی سایت مسکن مهر آژینه پیشوا جهت رفاه حال ساکنان مسکن مهر در این شهر آغاز شده است .

    وی افزود : همچنین این اداره کل ۸۹۶ متر مربع زمین در ماه‌های پایانی سال گذشته تحویل وزارت بهداشت داده است که در حال حاضر عملیات ساخت خانه بهداشت شهرک آژینه در حال انجام بوده و در مرحله فنداسیون است .

    وی از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران دکتر جنتی از سایت مذکور خبر داد و گفت : وی همچنین از اراضی نقش جهان جهت احداث سایت اداری به درخواست فرمانداری پیشوا بازدید کرد .

    خالق دوست در پایان گفت : اراضی ۴۷ هکتاری پیشوا جهت واگذاری در راستای سیاست‌های جهش تولید مسکن دولت سیزدهم احصاء شده و در این خصوص دستور تسریع در انجام ، تفکیک نقشه‌ها و آماده سازی اراضی مربوطه صادر شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

    |

    از تعداد ۳۰ هزار ۷۰۰ متقاضی ، ۱۰ هزار و ۲۰۰ قرارداد تسهیلات بانکی برای متقاضیان منعقد شده است .

    |

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    نظرات کاربران