در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی سایت جدید ۷۲۰ واحدی در پاکدشت

    در حال حاضر پروژه اول نهضت ملی مسکن پاکدشت با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و به میزان ۶۲۰ واحد در حال عملیات اجرایی و طی مراحل نهایی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان تهران از تجهیز و شروع عملیات اجرایی سایت جدید ۷۲۰ واحدی پاکدشت در محدوده کبود گنبد این شهرستان خبر داد .

    حسن شافعی گفت : پروژه ۷۲۰ واحدی کبود گنبد پاکدشت طی هفته جاری آغاز می‌شود . مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز مباحث مربوط به تامین زمین جهت متقاضیان مسکن ملی پاکدشت ، پیشوا و قرچک را با بازدیدهای میدانی در شهرهای جنوب غرب استان به صورت مرتب ، مستمر و روزانه پیگیری و رصد می‌کنند .

    شافعی افزود : شروع عملیات اجرایی سایت جدید نهضت ملی پاکدشت خبر خوبی برای مردم پاکدشت و تهرانی‌هایی است که در سایت مذکور ثبت نام کرده و تایید نهایی شده‌اند .

    وی گفت : دو قطعه زمین به مساحت ۶۰ و ۲۰۰ هکتار در حریم شهر شریف آباد شهرستان پاکدشت مورد بازدید و بررسی‌های کارشناسی جهت تامین اراضی نهضت ملی بوده است که فرآیندهای قانونی آن در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شده است .

    شافعی تاکید کرد : مطابق با قوانین شهرسازی و معماری و ظرفیت‌های قانون جهش تولید مسکن آغاز خواهد شد .

    لازم به ذکر است در حال حاضر پروژه اول نهضت ملی مسکن پاکدشت با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و به میزان ۶۲۰ واحد در حال عملیات اجرایی و طی مراحل نهایی است .




    مطالب مرتبط

    پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    نظرات کاربران