در حال بارگذاری ...
  • استان آذربایجان‌ غربی رتبه نخست کشوری در بخش مدیریت زمین

    تمرکز بر کار و مدیریت جهادی ، بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی ، نظارت بر امر حفاظت از اراضی در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در بخش مدیریت اراضی برشمرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : در اجرای برنامه ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن ، بر اساس ارزیابی‌های سال ۱۴۰۱ ، این اداره کل رتبه یک کشوری را در بخش تامین ، مدیریت و واگذاری زمین کسب کرده است .

    سید محسن حمزه‌لو اظهار داشت : این استان با ۹۱.۸۵ درصد تحقق رتبه نخست کشوری را در بین ۳۵ اداره کل کسب کرده است . این نتایج از ارزیابی عملکرد ادارات کل در ۶۲ شاخص کمی و کیفی کشوری به دست آمده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : همچنین این اداره‌کل در مجموع بخش‌های مدیریت ساخت ، مدیریت منابع و مدیریت زمین ، ارزیابی‌های کلی کمی و کیفی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است . کسب رتبه دوم با ۶۷.۲۳ درصد تحقق شاخص‌های عملکرد برنامه ابلاغی ، حاصل شده است .

    وی بیان کرد : تمرکز بر کار و مدیریت جهادی ، بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای انسانی ، نظارت بر امر حفاظت از اراضی در سطح استان و امکان‌سنجی اراضی و تحویل زمین را می‌توان از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در بخش مدیریت اراضی برشمرد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران